Nolauztu skrūvju demontāža
Skrūve var tikt nolauzta vai izcelta tās vītne, korozijas, nepareiza pievilkšanas spēka (pārslodze ievērojami palielina metāla nogurumu) vai jebkura cita iemesla dēļ.
Lielākā daļa autoservisu piedāvā nolauzto skrūvi izņemt ar piemetināšanas – karsēšanas metodi vai arī uzstādot nākošā izmēra (resnāku) skrūvi.
Mūsu uzskats ir, ka bojātajam komponentam remonts ir jāveic ievērojot dzinēju izgatavotāju tehnoloģijas. Vītnei ir jāatrodas vietā, kur to ir paredzējis ražotājs un tai jābūt atbilstošā izmērā kā to paredzējuši inženieri, ņemot vērā detaļu fizikālās īpašības.
Mēs neizmantojam sildīšanas vai saldēšanas paņēmienus, jo uzskatām, ka tā nav laba prakse. Jo īpaši, ka lielākā daļa komponentu nav paredzēti lielu temperatūru svārstību ietekmei.
Demontāžas tehnoloģija:
- Izmantojot speciālu aprīkojumu izskrūvēt nolauzto skrūvi.
- Ja neizdodas izskrūvēt bojāto skrūvi, tad tā ir pilnībā jāizurbj.
- Pēc skrūves izņemšanas, urbums ir rūpīgi jāiztīra un jāpārbauda vītņotā vieta. Ja vītne ir saglabāta vesela, nav bojāta, tad tā var atkal tikt izmantota.
- Ja vītne ir bojāta, jāuzstāda speciālu remontvītni – ieliktni.